✔ Persoonlijk & snel ✔ WordPress CMS ✔ Uniek Webdesign ✔ Responsive
Lees hier de case “Van nieuwe huisstijl tot website” voor Prinsen Residence International.
Prinsen Residence International (www.pri.nl) is een aan en verhuur makelaardij in Amsterdam en omgeving. Zij bedienen al meer dan 20 jaar het midden tot hogere segment in een bewogen huurmarkt.
Case
Na 20 jaar was het tijd voor een modernisering in de uitstraling van het bedrijf. Prinsen Residence International staat huurders en verhuurder bij in het volledige verhuur proces en de aftersales ervan. En heeft zijn reputatie te danken aan de zeer professioneel manier van handelen.
Voor de modernisering van de uitstraling waren zij opzoek naar en partij die naast het maken van een nieuw logo ook de website onderhanden wilde nemen en een aanzet kon maken in de de digitalisering van nieuwsbrieven.
1. Huisstijl
In samenwerking met een grafisch designer hebben we een logo weten te ontwerpen waar de waarden en uitstraling van Prinsen Residence International goed naar voren komen. Een klassieke sierlijke later tegen over een strakke lijn in het beeldmerk. De westertoren is voor PRI een belangrijk kenmerk wat ook in hun oude logo zat. Daarom hebben we ervoor gekozen deze weer terug te laten komen in het nieuwe logo.
2. Website
De Website van PRI was verouderd en toe aan een nieuw design. Daarnaast is het belangrijk om nieuwe woningen direct aan te kunnen melden bij partner websites zoals; Pararius en Funda. Dit is een soort CMS systeem wat ikzelf niet kan bouwen, ik heb ik voor gezocht naar een bedrijf die dit kan bieden en ben uitgekomen bij Goes & Roos.
Goes & Roos bouwen websites op maat, met daarbij ook de makelaars CMS maar hebben dit door de complexiteit toch los gelaten. Waardoor PRI na een jaar verhuisd is naar een ander invoersysteem. Ook bij de verhuizing van dit onderdeel ben ik betrokken geweest en adviseer ik de klant.
De website die we hebben laten bouwen heb ikzelf in opdracht van de klant ontworpen en laten maken door Goes & Roos. Ik heb de volledige ontwikkeling begeleid. Ook de teksten heb ik geschreven en gezorgd dat er voldoende content op de website aanwezig voor de zoekmachines.
3. Marketing
Naast een goede website en een frisse huisstijl was de wens om meer online en offline zichtbaarheid te creëren. Ik heb een Instagram account aangemaakt en de bedrijfspagina op Facebook geüpdate. Daarnaast heb ik voor hun een format gemaakt voor nieuwsbrieven waarin ze collega makelaars in eigen stijl kunnen informeren over het nieuwste aanbod.
En voor de offline zichtbaarheid hebben we gekozen om een flyer te maken welke zij zelf bij gewenste adressen kunnen achterlaten om zo leuke nieuwe woningen in beheer te krijgen. Het doelgericht flyeren is voor dit kantoor tot op heden al effectief geweest.
Ook toe aan een nieuwe huisstijl of website?
Ben je enthousiast geworden en wil jij weten wat Salty Works voor jouw kan betekenen?
Neem dan CONTACT op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.